آموزش طراحی سایت - آموزش سئو

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

speed-up-in-win10

افزایش سرعت ویندوز ۱۰ با غیر فعال کردن حالت شفافیت

با روی کار آمدن ویندوز ۱۰ تمامی کاربران به دنبال بهینه کردن این ویندوز و افزایش سرعت آن هستند. گزینه های زیادی در ویندوز ۱۰ وجود دارد که در زیر به مهمترین گزینه های بالا رفتن ویندوز ۱۰ اشاره می کنیم :

نوار وظیفه یا Task bar در ویندوز ۱۰ به طور پیش‌فرض یا default در حالت شفاف قرار دارد که می تواند باعث کندی سرعت ویندوز شما شود. برای افزایس سرعت windows 10 شما باید این حالت شفافیت را غیر فعال نمایید برای شروع اولین گام این است که به منوی Start رفته و بر روی Setting کلیک کنید و در پنجره بعدی گزینه Personalization را انتخاب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
luxy Design

تنظیمات افزونه Yoast Seo

به طور قطع یواست سئو بهترین افزونه سئو است. این افزونه به گونه ای طراحی شده است تا نواقص و مشکلات محتوای شما را اعلام کرده تا بعد از رفع آن بتوانید بهینه سازی سایت را برای موتور های جستجو اعمال نمایید.

سایت هایی زیادی در سطح وب هستند که به کمک این افزونه به رتبه های خوبی در گوگل دست یافته اند. امروز قصد داریم تا در مورد این افزونه آموزشی جامع را برای شما عزیزان تهیه نماییم.

برای دانلود افزونه می توانید از مخزن وردپرس دانلود نمایید. بعد از نصب افزونه لازم است تا مراحل زیر را انجام دهیم. اگر تاکنون با نحوه نصب افزونه آشنا نیستید می توانید این قسمت را مطالعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
luxy Design

نصب وردپرس روی لوکال هاست

نصب وردپرس روی لوکال هاست

به قسمت دوم آموزش وردپرس خوش آمدید. در این بخش به نحوه نصب وردپرس روی لوکال هاست می پردازیم. قبل از اینکه آموزش طراحی سایت با وردپرس  را شروع کنیم لازم است تا بدانیم که لوکال هاست چیست و چه کمکی به ما می کند.

لوکال هاست به زبان ساده یعنی تبدیل سیستم شخصی خود به نرم افزار سرور محلی.

خوب برای شروع لازم است تا تعریفی از Localhost داشته باشیم. هر برنامه نویسی به دلیل محدودیت هایی که در آپلود فایل و تنظیمات پایگاه داده وجود دارد نیازمند به یک سرور محلی دارند تا این مشکلات در آن مرتفع شده باشد. به این سرور محلی اصطلاحاً لوکال هاست می گویند. در واقع از فضای هارد سیستم خود به عنوان یک هاست استفاده می کنند. برای ایجاد لوکال هاست لازم است از نرم افزارهایی که برای این کار وجود دارند استفاده کنیم. این نرم افزار ها در سیستم های ویندوز، مک و لینوکس متفاوت است. در ادامه با نحوه دانلود و نصب این نرم افزار ها آشنا می شویم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
luxy Design

آموزش ۰ تا ۱۰۰ وردپرس

آموزش ۰ تا ۱۰۰ وردپرس – وردپرس چیست؟

امروز قصد داریم تا آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت با وردپرس را برای شما قرار بدهیم. در واقع وردپرس WordPress نرم افزاری ساده و راحت است که قابلیت Open Source بودن را داراست.

حال این سوال پیش می آید که Open Source چیست؟

عبارت Open Source به زبان فارسی یعنی متن باز.

در دنیای برنامه نویسی و کد نویسی که روز به روز در حال پیشرفت و بهینه سازی است برخی از نرم افزار ها برای اینکه از دنیای رقابت عقب نمانند در حال به روز رسانی و آپدیت ویژگی های خود هستند. این تغییر نسخه در برنامه ها اغلب توسط برنامه نویسان شرکت انجام می شود. اما امروزه برخی نرم افزار ها وجود دارند که نه تنها توسط سازندگان برنامه بلکه توسط عموم برنامه نویسان و علاقمندان به این رشته عیب یابی شده و باگ های آن اعلام می گردد.

در نهایت توسط توسعه دهندگان (Developer) اشکلات و نواقص پس از بررسی برطرف می گردد.

به زبان ساده برخی سازندگان برنامه معتقدند که برای بهتر شدن یک برنامه می توان از نظرات و پیشنهادات اعلام شده توسط کاربران استفاده کرد و نرم افزار را بهبود بخشید.

وردپرس نیز از این امر مستثنی نیست به طوری که روزانه به طرفداران این برنامه افزوده شده و با اعلام مشکلات و باگ های وردپرس از طرف این کاربران نرم افزار به روزرسانی می گردد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
luxy Design